Leapsa: 8 lucruri despre mine

7 04 2008

Am primit leapsa de la Saliery si trebuie sa enumar 8 lucruri care ma caracterizeaza pe mine:

  • Pe 21aprilie am olimpiada la balet ;
  • Pe 6, 9 si 13 am tezele cu subiect unic, deci urati`mi succes ;
  • Ascult aproape orice gen de muzica ( fara manele ), in special rock ;
  • Precum Saliery, as vrea sa organizam urmatorul blogmeet in Constanta, cred ca va fi diferit de precedentele pentru ca s`ar putea sa fie la gratar😉 ;
  • Cand sunt la PC winampul trebuie neaparat deschis;
  • Imi place sa dorm … ;
  • Imi place sa ma uit in gol ( cand sunt in autobuz ), in drum spre scoala;
  • Imi place sa mananc😀 .

Dau leapsa mai departe lui Naspter, kristofer93 si lui Kappacelu` … si oricine vrea sa o preia .


Acțiuni

Information

4 responses

7 04 2008
Kappacelu`

Sar’na, ma ocup imediat:D

7 04 2008
PaliK

;))

7 04 2008
Leapsa: 8 lucruri despre mine >>> Kappacelu`

[…] Leapsa: 8 lucruri despre mine Posted in 7/4/2008 (1 hour ago) Tags: Blogosfera, kappacelu, Leapsa De la Paulica […]

9 04 2008
Andr3y

Aveai shi alte kestii mai frumoase shi mai importante de zis despre u😉
Ah shi.. leapsha – leapsha, dar de ce numarul 8:-/ ?
Intrebare tampita😀

Lasă un răspuns

