Card pentru alocatii

10 04 2008

Lui Guitz i`a venit ieri cardul de alocatii, el stand in Targu Mures. Cardul este de la BRD , Cirrus pentru elevi si studenti.  Eu nu am primit cardul … Cei care comenteaza la Guitz pe blog, zic ca au primit cardul dar alocatiile tot prin posta le primesc. Cica Slatina au facut contractul pentru carduri cu cei de la Banca Transilvania (ma intreb cu cine a facut Constanta). Sunt si care au scos alocatia de pe card … si merge bine. Eu mai am de asteptat …


Acțiuni

Information

One response

14 04 2008
paulinio93

transilvania ii cea mai buna

0 % dobanda
eu la transilvania mi lam facut🙂
intro saptamana tzi gata :X

Lasă un răspuns

