Nokia 6300 / Sony Ericsson W660

30 04 2008

Nu am mai scris de mult … din pricina lipsei de timp. Am fost fost plecat de pe 20 pe 25 aprilie la Olimpiada Nationala de Coregrafie si Arta Actorului 2008 Cluj Napoca, unde am luat premiul 3 la clasa 8-a. Au urmat pregatile de Paste si Pastele😀 .

Tata, inainte sa plec la Cluj Napoca, mi`a promis ca daca iau premiu imi ia telefon … nu ca nu as fi avut dar de 3 luni umblu cu un Nokia 1100. Am luat premiu deci imi iau telfon. Ieri am stat si am navigat pe net si am ajuns la doua telefoane: Nokia 6300 si Sony Ericsson W660i. Amandoua telefoane au camera de 2MP, SE are si o a doua camera pentru 3G.

Cei care si`au cumparat si au comenetat pe siteul celor de la EMag nu sunt multumiti de calitate si volumul sonor al lui Nokia si baterie trebuind incarcata la 2-3 zile. Sonny Ericsson are mici probleme cu navigarea incarcandu`se greu.

Cred ca cea mai buna alegere ar fi Sony Ericssonul.

Pareri, sfaturi, ceva ?😀


Acțiuni

Information

9 responses

30 04 2008
Radu

Paule…tata mi’a luat W660i ji are de toate…ma rog…o sa’l primesc peste 3 luni…pana la urma e alegerea ta dar eu ma bazez pe sony ericsson w660i…😉.

1 05 2008
blogatu

http://blogatu.blogspot.com/2008/04/3-cuvinte-pentru-un-blog-participantii.html Azi e tragerea la sorti, la ora 20:00, pentru concursul 3 Cuvinte pentru un Blog, la care ai participat si tu. ID-ul meu e ovydiucraiova.

1 05 2008
spooky

iati’le p’amandoua:))
nokia e renumit :)) … deci nokia😀

1 05 2008
PaliK

:))

1 05 2008
Iulian

Get a Nokia 6300! Si nu pentru ca e renumit. Il folosesc de ceva timp si sunt multumit de el. Inca ma mai surprinde cu plenitudinea de functii pe care le detine. Si tastatura…so smooth! Ti-am zis cat e de plat? Just buy it!

2 05 2008
PaliK

Multumesc Iulian pentru sfaturi.😀

3 05 2008
Am ales !!! « just for blogging

[…] ales !!! 3 05 2008 Dupa ce in postul anterior v`am cerut sfaturile in a alege dintre Nokia 6300 si Sony Ericsson w660i am ales Sonny Ericsson. In […]

4 05 2008
Holiday end « just for blogging

[…] vacanta de doua saptamani pentru ca in ultima saptamana de scoala inainte de vacanta, am plecat la olimpiada de coregrafie in cluj-napoca unde am luat si un premiu si m`am distrat super tare cu colegii mei de la alte clase si din alte […]

10 04 2012
AleD.

Am nokia 3600 si personal, sunt foarte multumita de el! Are multe aplicatii, nu e foarte sofisticat, iar tot ce iti trebuie pe la 15 ani regasesti in el! Simplu si totusi complex, subtire si finut. Nu e nici sensibil, fiind avantajat de carcasa metalica…ti’l recomand cu caldura e chiar ok:)

Lasă un răspuns

