Am ales !!!

3 05 2008

Dupa ce in postul anterior v`am cerut sfaturile in a alege dintre Nokia 6300 si Sony Ericsson w660i am ales Sonny Ericsson. In comentariile din post mi s`a recomandat Nokia 6300, intrebandu`l si pe Blogatu acelasi lucru, mi`a spus sa iau w660i. Nu. Nu am fost influentat prea mult ( 24% ) de parerea lui Blogatu. Mie mi`a placut designul si faptul ca este Walkman.

L`am teste vreo 2 ore … mi se pare ok. Are camera de 2MP, pozele ies super. Am avut o problema cu difuzorul( de prost ce sunt :)) si se auze incet. Am luat cartea tehnica si am citit`o si nu am gasit nimic. Pana la urma m`am desteptat si mi`am dat seama ca trebuie sa dau folia de plastic de pe difuzor:). Am umblat si la egalizator si am dat totul la maxim si acum se aude foarte tare.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

