Holiday end

4 05 2008

De maine incepe scoala dupa bine meritata vacanta de Paste. Eu am fost mai smecher si am avut o vacanta de doua saptamani pentru ca in ultima saptamana de scoala inainte de vacanta, am plecat la olimpiada de coregrafie in cluj-napoca unde am luat si un premiu si m`am distrat super tare cu colegii mei de la alte clase si din alte orase. Parintii mi`au luat telefon , in sfarsit, dupa ce ultimul telefon mi s`a stricat si am umblat cu un amarat de 1100.

De maine nu o sa mai postez pana vineri ( cred ) sau chiar sambata, pentru ca ma apuc de invatat. Pe 9,13 si 16 voi sustine tezele cu subiect unic de clasa VIII-a. Dupa aceste doua saptamani de foc voi reveni in foc cu posturi noi.

_____________________________________________________________

Ca tot este ultimul post, il mai „maresc” putin.

Azi am observat la Yahoo! Messenger o reclama al celor de la Orange. Mai de mult se vorbea in blogosfera de cei de la Beergenbier care, daca imi amintesc bine, au fost primii care au bagat o reclama in Yahoo! Messenger.

Later edit: Am observat dupa ce am publicat postul si o reclama al celor de la Axe.


Acțiuni

Information

2 responses

17 05 2008
spooky

ce faci mah?
au trecut tezele gata :))

17 05 2008
PaliK

da… :)))

Lasă un răspuns

