Am luat`o in freza

20 05 2008

Dupa minunatele mele vise ca iau la tezele cu subiect unic cel putin 9 ( dupa  baremul de corectare ) la toate 3 materii ( romana, matematica si geografie ), m`am trezit la realitate avand in fata notele :  8.45 – geografie, 7.40 – romana si 7.45 matematica.

BLAT … a fost BLAT. De ce ? Pai e simplu, la clasa unde d`na profesoara de romana ( toata stima ) este diriginte ( clasa 8-a ) s`au luat niste note infecte. Pana si fete care au ajuns la faza pe tara la olimpiada de romana au luat 7, sau alta fata care are premiu de creatie la italiana la un concurs international … a luat tot 7. Se compara oare cu mine? Eu vai de capu` meu care am fost pregatit la teza de la limba romana doar cu ce am prins in clasa si vreo 5 teste facute in ultima zi😀 . Nu pot zice ca nu s`au laut si note mari pentru ca mint. S`au luat note foarte mari ce`a mai mare fiind 9.95😦 .

Oare au picat 40% din elevii care au dat teze cu subiect unic nu au promovat?


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

