Vreau si eu un laptop ! ! !

9 06 2008

De cateva luni, incerc sa`l conving pe tata sa`mi cumpere un laptop. Pentru bloggin si multe altele. As vrea un Hp Pavilion. Este destul de dotat pentru buzunarul lu` tata… Are 2Gb DDR2, procesor Intel Core 2 Duo T7250 2Ghz 4Mb 800Mhz, HDD de 360 de gb, control WiFi si multe altele.

Tata mi`a promis ca daca ies cu media peste 9 la tezele cu subiect unic de anul acesta imi ia un laptop, desigur, nu cel prezentat mai sus ) . Eu am acceptat, si ca un fraier, nu prea am invatat si media la teze a fost de 8,46. Acum trebuie sa astept pana anul viitor sa`mi mai promit tata ceva si eu sa pierd…

Imi doresc un latop pentru ca este foarte accesibil, pot sa`l car peste tot cu mine ( inclusiv la scoala ) unde voi face [livebloggin]. Nu ma voi mai bate cu fratele meu pe locul de la calculator. Il voi putea personaliza dupa bunul plac, nu o sa ma cert cu tata pentru multe iconite care le las pe desktop. Si nu in ultimul rand voi putea bloga si face site`uri in sufragerie cu televizorul aprins si laptopul pe genunchi.

Pentru concursul go4it, Burcă Paul.


Acțiuni

Information

4 responses

22 06 2008
bula

lasa ma vrajeaca ………cum ca iti ia tactu laptop……….tu mai intai tre sa inveti sa umbli la el; sa-l folosesti ptr ceva mai interesant………..laptopul nu e ptr agatat fete pe net; nu e ptr joaca…….intelegi copilul?
si mai bine invata sa supravietuiesti in viata……..lasa te de bancuri

24 06 2008
sorin

Laptop cautat de mai multe persoane. Da este o masina buna, care in Romania probabil va apare in curand

14 09 2008
virginuwolf
31 10 2008
PiB

PiB – Promovare intre Bloggeri – http://pib.lunaviteb.com/ – Inregistreaza-te acum!

Lasă un răspuns

